Monday, July 22, 2013

SMS from Freda



post a photo of the Polisi grand daughter by Violette here...

Message from Freda to Violette Tan:

Selamat malam, Kak Violette. Saya gembira kamu masih order bag dari saya . Saya bersyukur sangat sebab bantuan kamu . Bolah la saya tukar cermin mata Willynanti. Sebab cermin mata dia dah tak terang lagi kata nya.

Terima kaseh banyak2 sebab bantu saya dan beli bag saya buat tu dan sebab masih order bag dari saya.  Semua itu sangat bermakna bagi kami sekeluarga.

Terima kaseh banyak2 pada kamu dan membis semua budi baik kamu yang telah banyak mambantu kaum Penan seperti saya.

Thank you very much.


About the rest:

1. Lonnis works in Miri as a PA to the Sale Exec at Imperial Mall.

2. Rosita works at the membership card counter

3. Lonnie will go to her degree course in UITM in Sept.

4. Seli Jalung is in Upper 6. Left for culinary science Level 1 in Kuching.

5. Noratie will be going to Diploma in Physiotherapy in Kolej ITA in Sibu in July.

No comments:

Followers

penantongtana